CONTACT

HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN MET EMPERIO STUDIOS?

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen je graag. Onze experts zijn 7 dagen per week beschikbaar om al je vragen te beantwoorden.
Contact: emperiostudios@gmail.com of klik hier

HOELANG DUURT HET VOORDAT IK ANTWOORD KRIJG?

We streven er altijd naar om elke vraag binnen 48 uur te beantwoorden.

BESTELLINGEN & BETALINGEN

WELKE BETAALMETHODEN GEBRUIKEN JULLIE?

Je kunt betalen met Amex, Apple Pay, Bancontact, Google Pay, Maestro, Mastercard, Shop Pay, Union Pay en Visa.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Helaas kunnen we de gegevens van je bestelling niet meer wijzigen nadat deze geplaatst is, omdat we je bestelling zo snel mogelijk verwerken en verpakken.
Past het artikel niet? Stuur het dan naar ons terug voor de juiste maat.

ONTVANG IK EEN ORDERBEVESTIGING?

Je ontvangt direct na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging per e-mail.

IK HEB DE ONJUISTE ADRESGEGEVENS INGEVULD, KAN DIT WORDEN GEWIJZIGD?

Helaas kunnen we de gegevens van je bestelling niet meer wijzigen nadat deze is geplaatst, omdat we je bestelling zo snel mogelijk verwerken en inpakken. Neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservice om de oplossingen te bespreken.

VERZENDEN

NAAR WELKE LANDEN VERZENDEN JULLIE?

Wij verzenden onze producten wereldwijd.

WAT IS DE LEVERTIJD?

Alle informatie over de verzendtijden en tarieven die wij hanteren kun je hier vinden.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

In NL & BE zijn de verzendkosten gratis, maar bij andere landen worden er kosten bijgerekend. Die kosten worden berekend aan de checkout.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Zodra je pakket is verzonden, sturen we je een e-mail met een Track en Trace. Hier kun je de status van je bestelling vinden en indien nodig aanvullende instructies geven aan de bezorgdienst.

IK HEB MIJN BESTELLING NIET ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Heb je je bestelling niet ontvangen? Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging met het ordernummer. Hier ontvang je een e-mail met een track & trace om het pakket te volgen. Heb je deze mail niet ontvangen of is de status van je pakket onduidelijk?

Neem dan contact met ons op via: emperiostudios@gmail.com

MIJN TRACK & TRACE GEEFT AAN DAT MIJN BESTELLING IS GERETOURNEERD, WAT MOET IK DOEN?

Neem contact met ons op via emperiostudios@gmail.com. Een van onze medewerkers van de klantenservice zal onderzoeken wat er is gebeurd en zo snel mogelijk met een oplossing komen.

PRODUCTEN

HOE VIND IK DE JUISTE MAAT?

We raden je aan om de maattabel op de productpagina te raadplegen. Zo vind je de perfecte maat voor jou.

DE PRODUCT OF MAAT DIE IK WIL IS NIET OP VOORRAAD, WAT NU?

Je kunt je e-mailadres achterlaten op de betreffende productpagina. Dit kun je doen door bij het kiezen van de maat op de knop 'Maat niet op voorraad?' te klikken. Zo krijg je automatisch bericht zodra het artikel weer op voorraad is.

HOE WISSEL IK MIJN VOUCHER OF CADEAUBON IN?

Om een tegoedbon in te wisselen kun je de tegoedboncode toevoegen in het eerste deel van de kassa. Nadat je dit hebt gedaan, wordt de waarde van de tegoedbon afgetrokken van het aankoopbedrag.

RETOURNEREN EN RUILEN

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?

De bestelling moet aan de volgende voorwaarden voldoen: 
  1. De bestelling bevat nog steeds alle benodigde onderdelen, componenten en de verpakking is precies zo aangekomen als het product. 
  2. Bij normale omgang met het product is gebleken, breuk als gevolg van onzorgvuldige omgang is uitgesloten. 3. producten waarbij hygiëne belangrijk is, grondig zijn gereinigd voordat het retourproces begint. 
  3. Het product blijkt direct na ontvangst defect te zijn. 
  4. Wij zijn gerechtigd verzendkosten bij de klant in rekening te brengen. 
  5. Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en indien aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retourzending binnen deze termijn officieel erkend. 
*Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.

WAT ZIJN DE RETOURKOSTEN?

Retourzendingen zijn op eigen kosten en afhankelijk van de koerier en het land van waaruit je het pakket terugstuurt.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN OF RUILEN

Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om het retourproces te starten. 
Stuur een e-mail naar: emperiostudios@gmail.com
Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat: 
- Bestelnummer 
- Reden van de retouraanvraag 
- Foto van het product bij breuk voornaam + achternaam van de klant adres van de klant 
Wij nemen dan contact met u op en geven u het retouradres. 
Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen u het juiste adres nadat u ons daarom heeft gevraagd. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van het product.

HOELANG DUURT HET OM TE RETOURNEREN?

Nadat je retourzending door ons magazijn is ontvangen, verwerken we je retourzending binnen 10 dagen. In de meeste gevallen wordt je ruilwens binnen enkele dagen uitgevoerd. Je ontvangt altijd een bevestigingsmail met een traceercode zodra je nieuwe bestelling is uitgevoerd.

WAT KAN IK DOEN ALS MIJN RETOURPRODUCT NIET MEER BESCHIKBAAR IS?

Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden. We geven je een update over wanneer we verwachten het product te kunnen leveren. Als je je retourzending al hebt aangemaakt en het product is uitverkocht, nemen we contact met je op en zoeken we samen naar een oplossing.

WAAR KAN IK MIJN BESTELNUMMER VINDEN OM MIJN RETOUR AAN TE MELDEN?

Je bestelnummer vind je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Dit is een code van vijf cijfers. Als je deze e-mail niet goed hebt ontvangen, helpt onze klantenservice je graag verder.

WAT MOET IK DOEN ALS EEN PRODUCT DEFECT OF BESCHADIGD WORDT GELEVERD?

Helaas komt het wel eens voor dat een product beschadigd raakt tijdens verzending of productie. We lossen dit natuurlijk graag met je op. Stuur een bericht naar emperiostudios@gmail.com met een foto van de klacht. Onze klantenservice zoekt samen met jou zo snel mogelijk naar een oplossing.

WAT MOET IK DOEN ALS IK MIJN BESTELLING BUITEN DE RETOURTERMIJN WIL RETOURNEREN?

Wij hanteren een retourtermijn van 30 dagen waarbinnen de klant zijn of haar pakket zonder opgaaf van reden mag retourneren. Deze 30 dagen gaan in op het moment dat het pakket wordt ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 30 dagen naar ons teruggestuurd moet worden. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan bieden we je de mogelijkheid om het product om te ruilen voor een vervangend product of een tegoedbon. Vraag onze klantenservice naar de mogelijkheden.

HOELANG DUURT EEN TERUGBETALING?

We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van je retourzending in ons magazijn verwerken we deze binnen 10 werkdagen. Op je track & trace die je bij je retourzending ontvangt, kun je zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen. Vanaf dat moment gaan de 10 werkdagen in. Nadat de terugbetaling heeft plaatsgevonden, ontvang je hierover bericht. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je bankrekening.